NÁVRH NA ZAČATIE ALTERNATÍVNEHO RIEŠENIA SPORU
Údaje o spotrebiteľovi
meno a priezvisko:
bydlisko:
adresa na doručovanie:
emailová adresa:
telefonický kontakt:
Údaje o predávajúcom
obchodné meno/názov: ENITA s.r.o.
miesto podnikania/sídlo: J. Weisseho 322/6, Nové Mesto nad Váhom
identifikačné číslo: 52361381
emailová adresa: obchod.enita@gmail.com
webová stránka: www.lienkashop.sk
telefonický kontakt: 0948313727
Detaily prípadu
dátum nákupu/podpisu zmluvy:
dátum dodania:
miesto nákupu:
cena tovaru alebo služby:
spôsob platby1:
spôsob predaja2:
_______________________________________________
1 Napríklad bankový prevod, hotovosť, šek, kreditná karta alebo debetná karta.
2 Napríklad predajňa, elektronický obchod, iný predaj na diaľku (napr. ponukový katalóg, telefón), podomový predaj, predajná akcia, trh/veľtrh, aukcie alebo internetové aukcie.
dátum uplatnenia reklamácie:
dátum vybavenia reklamácie:
dátum uplatnenia žiadosti spotrebiteľa o nápravu:
Opis rozhodujúcich skutočností vrátane uvedenia informácie, že pokus o vyriešenie sporu priamo s predávajúcim bol bezvýsledný (v prípade potreby pridajte ďalší list papiera)
|
Označenie, čoho sa spotrebiteľ domáha
|
Dolupodpísaný vyhlasujem, že som vo veci nezaslal rovnaký návrh inému subjektu alternatívneho riešenia sporov, vo veci nerozhodol súd alebo rozhodcovský súd, vo veci nebola uzavretá dohoda o mediácii ani nebolo vo veci ukončené alternatívne riešenie sporu okrem ukončenia z dôvodu vyčiarknutia oprávnenej právnickej osoby zo zoznamu.
Dátum
Podpis